17. september 2012

Hvit, hvitere, hvitest

Vi har blitt veldig glade i hvitt og det bærer det virkelig preg av her hjemme... 

Hvitt hjem.... Hvit bil! (og en lys grå kassebil som vi kan hente finnfunn i!! hehe)


Veldig fornøyd med vår nye Ford Focus Individual =)

I dag er jeg i full sving med skurefilla for å gjøre klart til helgen.. Moxamannen har fått en låsning i ryggen og jeg skal oprereres til fredagen. Så derfor vil jeg gjerne ha  huset handikapvennlig innen helgen ;) Kjekt og kunne slappe av på sofaen uten rot rundt seg når vondtene kommer etter operasjon.. (Itte no farlig operasjon.. bare sånn for å gjøre hverdagen litt enklere for meg.. 3 barnefødsler har nemmelig gjort at enkelte ting ikke fungerer som det skal lenger.. ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...