1. februar 2013

Er det samme møbel?

Jeg har lagt merke til at de forskjellige butikkene og kjedene ofte har møbler som er prikk like hverandre. Mannen min hadde et vikariat engang ved en kai og også han lurte på om møbelbransjen, alle som en fikk sine varer fra samme leverandør. I alle fall en del av tinga..

Og når man sitter og titter litt så kan man jo begynne å lure..

Som lenestolen under her. Den ene er en stol til nesten 4000 og den andre koster 1500.. Foruten fargen på bildet her er det vanskelig å se forskjell..


Har du eksempler og komme med?

1 kommentar:

  1. Opplevd dette selv, men med leker.
    Jobbet i leketøysbutikk som ung :)
    Eks. Brio togbane er ett kjent merke og dyrt, men du fikk ett annet merke til nesten halve prisen.
    BEGGE togbanene ble produsert og kom fra samme fabrikk.
    Den billige varianten passet utmerket godt sammen med Brio.
    Triksing med tall er det, derfor liker jeg å ta en sjekkerunde før jeg bestemmer meg for å kjøpe.
    Ha en kjempefin helg.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...