24. juli 2012

Gammelt skap

Da skal jeg vise frem møbel 2 av 3 som jeg har vært heldig å få tak i.. :)

Beklager dårlige bilder.. men lyset er helt forferdelig inne i disse gråværsdager.. og listverk og alt ligger litt her og der... Gult gulv og tak gjør heller ikke bildene bedre... Åh.. jeg gleder meg til hvitt tak og lyst gulv!

Dette var altså det flotte skapet jeg har fått tak i. Det mangler nøkkel, men det gjør jo ingenting. På siden ligger det løs router og modem og ledninger ligger tullet i en haug.. hehe.. sånn er det når man pusser opp..


Skapet har nydelige beslag.. Elsker dem :) 



Problemet mitt er nå at spisestuen min ikke lenger passer inn... og jeg er helt bortkommet når det gjelder hvordan jeg skal innrede her hjemme. Huser er så teit bygd opp at jeg klarer ikke finne ord. Hadde jeg hatt råd skulle jeg leid inn en interiørarikitet, et snekkerteam og en hel haug av andre håndtverkere.. dratt på ferie i 4 uker og kommet hjem til et hjem som var akkurat slik jeg ville ha det...  (ikke små ønsker heller vettu... hehe )

Nei, nå skal jeg sette på litt kaffe og lese litt blogger her inne før jeg kaster meg over koffertene for å pakke ned klær og alskens...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...