10. juli 2011

Hylla er på plass!

Da har jeg endelig fått hengt opp hylla. Går her rundt i tussmørket alene og ordner litt. Dagene er ikke helt de samme når sykdom herjer.. Så da får jeg være lenge våken og kose meg med det jeg liker etter at familien har lagt seg :)


Beklager dårlige bilder, men jeg knipser i vei med mobilen i en mørk stue.. Bedre bilder kommer til mandagen :) DA skal jeg nemmelig på elkjøp og kjøpe ny minnebrikke til kamera!
Er veldig fornøyd med hylla som jeg og moxamannen fikset :) Syntes det gjorde seg over tv'en.. Da jeg tørket støv i dag måtte jeg jo ommøblere litt på pynten i bokhylla også ;) Blir jo aldri fornøyd!

Moxamannen jobber mye overtid om dagen da det er helt kaos på jobben.. Så i dag hadde han litt dårlig samvittighet og kom hjem med en vakker orkide til meg :)


Den har foreløpig fått plass i kjøkkenvinduet. Er litt usikker på om orkideer vil ha mye lys eller skygge??  Svigermor sier jeg bør sette den midt i rommet.. Men den passer jo liksom best i et vindu med den høyden...

Nei, nå er klokken halv 2 på natten, så nå må vel selv jeg som det vaskeekte B-menneske jeg er gå å legge meg :)

Natti natt alle sammen:) 
Nattaklem fra Monica

1 kommentar:

  1. Så flott hylla ble :-)
    Og for en snill mann du har, som kommer med orkidé når han har jobbet mye overtid. Han må gjerne ta Bustemannen i lære, for slikt skjer ikke her i gården ;-)
    Jeg trodde det vanlige var å ha orkideer i vinduspostene, jeg? Bestemor, som har noen helt fantastiske, mener det har noe å si hvilken vei vinduene er vendt, med tanke på himmelretning. Selv har jeg erfart at jevne temperaturer har mye å si, så her overlever ikke orkideene særlig lenge. I hvertfall ikke vinterstid, hehe.
    Ha en fin søndag :D

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...