3. april 2012

Før & Etter - Gammel IKEA kommode

Denne IKEA kommoden var en av de første møblene jeg kjøpte meg. Rett og slett mitt første IKEA møbel! Kommoden har med tiden fått nye knotter, skufffrontene har blitt limt, forså å bli vinklet fast da de falt av hele tiden.. Den har blitt beiset og vokset...

Men nå har den altså fått seg et strøk med grå maling. Plutselig har jeg forelsket meg veldig i grått. =)


Egentlig skulle jeg kjøpte nye knotter.. men så fant jeg disse i roteskuffen, så da brukte jeg dem.. Mye mulig jeg spraylakker dem hvite.. har ikke bestemt meg enda.



Disste knottene/hengslene kjøpte jeg i en malerforretning som lå i byen en gang.. De var svindyre husker jeg.. mener jeg betalte 49kr stk og det var MYE penger for meg den gang..



Her har jeg det forferdelige FØR bildet.. Alt du ser på bildet her har blitt pimpet.. Og alt blir blogget om etterhvert ;) 



2 kommentarer:

  1. Møbler kan jo "vare" evig bare de blir "pimpet" jevnt og trutt!!
    Kommoden ble kjempefin!!
    Fin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. For en lekker kommode! :) Tenk så stor forandring litt maling og nye knotter gjør :) DIY er sååå moro - det meste her i huset var trehvitt så har gått noen malingsliter ;)

    God påske og kos deg:)
    Klem Lisa <3

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...