9. april 2012

Æ kan bake

Så falt da fristelsen for en posekake.. jeg som er sååååå motstander av posekaker og posemuffins og alt som kommer halvfabrikat av bakevarer.. Hallo.... ferdig vaffelrøre på boks??? Det finnes jo til og med eggerøre på kartong!!! Snart får vi maten ferdig fordøyd vettu!!!

Men kaka altså.. den ble god den.. =) Men jeg foretrekker å bake den fra bunnen av.. er liksom en litt sånn kunstig smak på disse ferdiggreiene...



 Da vi er opptatt med å pusse opp om dagen må også katten klare seg selv..



Hun er jo vakker og da.. noen ganger ser vi bare rompa som stikker opp av posen... hehe


1 kommentar:

  1. Heisann!
    Eg har altså baka så mykje i påska, alt frå kake til brød, og alt frå bunnen av! Merkelig, men alt smakar bedre når det er heimelaga. =)

    Ellers så har eg tildelt den flotte Monica ein bloggaward på bloggen min! Håpar du tar deg ein tur innom og kikka. =)
    ( Har ikkje sjekka posten så langt i dag, men kanskje det ligg ein pakke der frå deg? :D )

    God helg! =)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...