23. oktober 2012

Grey Pearl og småfugler

Til bryllupet fikk vi Villeroy & Boch sitt kaffeservise Grey Pearl. Jeg har totalt til 6 nå, og syntes det rett og slett er for fint til å brukes.. MEN.. serviset er nyydelig. Tar seg godt ut i skapet, og jeg er stolt når jeg serverer kaffen til svigermor i dette serviset :)


På nille fant jeg salt og pepperbøsse formet som to nydelige fugler. De var jo så vakre. Og de kostet faktisk bare 19 kr! De er jo så klassiske og fine, og passer like fint på julebordet som til sommerbordet syntes jeg :)
 

Den fine krukken var det første jeg fikk av "voksenting" som barn. Da jeg ble tenåring pusset foreldrene mine opp rommet mitt, og som bursdagsgave fikk jeg kjøpe hva jeg ville i en flott gavebutikk. Og denne skålen var det jeg valgte meg. Det fantes leker og krimskrams i massevis. Men denne krukka var det eneste jeg ville ha. Den rommer i dag et par ting som betyr mye for meg. Som en stein jeg fikk av sønnen min og litt ymse..


Er ikke stort jeg har å blogge om nå om dagen.. holder på å pusse opp et barnerom.. men det tar tid til det er bloggbart for å si det sånn.. Men i bilen ligger det et gammelt skrivebord som vi har arvet fra Moxamannens oldefar. DET skal det bli morsomt å blogge om! Vakreste skrivebordet jeg har sett på lenge! Og vi jakter nå på en egnet stol som kan stå til :)



Nå skal jeg lene meg tilbake og nyte en kopp kaffe før jeg må dure avgårde for å kjøpe mer tapet..

3 kommentarer:

  1. Grey pearl er et veldig fint servise. Og kjenner meg igjen med at jeg nesten ikke tør å bruke det... ;) alltid kjekt å gjøre "funn" slik som salt-og pepperbøøsen din. Så søte!
    Ha en flott kveld! klem

    SvarSlett
  2. Flott service og nydelige fugler:)
    Og så skjønn skål ♥ Koselig med slikt som man har fra man er liten:)

    SvarSlett
  3. Så herlige fugler til Salt & Pepper da :)))
    Nydelig service du viser !!

    Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...