11. oktober 2012

Ny header og God Helg

Prøver meg på å fornye bloggen litt om dagen. Ny header er på plass... så skal vi få sett om det blir orden nedover på bloggen etterhvert også... Er ikke lett syntes jeg..
Å få til en ren, oversiktlig og pen blogg er et mesterverk i seg selv!



Fornøyd med toppen er jeg nå da :) Brukte lang tid på å forstå programmet jeg brukte. Jeg forstår det fortsatt ikke, men headeren ble i alle fall ferdig!

Så gjenstår bare få toppen midtstilt og da må jeg forandre på kodene i CSS og sånne ting er det mange år siden jeg gjorde sist!



GOD HELG TIL ALLE SAMMEN!

2 kommentarer:

  1. Heisann. ;)
    Så fin headeren din ble. Elegant og med et rolig inntrykk. Jeg slang med med på giveawayen din også.
    Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Eline.

    SvarSlett
  2. Kjempefin header!!
    Ikke helt lett å få til siden akkurat som man har tenkt nei..."alle andre" har jo SÅÅ fine sider,headere og oppsett!! ;-)
    Herlig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...