22. november 2012

Friske.. Juhuu!!

Nå er vi endelig på beina. Og i dag har jeg igjen vasket sengetøy (for sikkert 5 gang denne uka) men denne gangen skal det få ligge på litt lenger enn et par dager :) Har skura badet fra topp til tå og vasket trekk på pynteputer og pledd. Så i morgen er det gulvvask og litt rydding på menyen.. SÅ.. skal jeg blogge om noe nytt :)

Bilde fra i høst


Har jo et skrivebord jeg må vise frem skikkelig og dessuten er jeg ferdig med pakkekalenderen! Ungene tror jeg har laga en kjip kalender med gjørmål. Sånn ala.. " I dag skal vi gjøre rommet rent til jul", "i dag skal vi bytte gardiner" osv osv.. SÅ jeg fortalte dem at når vi var flinke til å gjøre ALT som står på lappene i den nye kalenderen helt frem til jul, så har vi jammen fortjent en ekstra fin juleoverraskelse. Sånn var julekalenderen hele tiden da jeg var liten.. (løgn.. for jeg fikk pakkekalender av mamma jeg og.. hihi..) Ungene er altså ikke helt fornøyd med min lille plan! Sebastian truet nærmest med å boikotte hele jula! Hihi... gleder meg max til jeg setter frem kurvene nå!  For i år legger jeg pakkene i et par kurver fra Jysk. Vet dere forresten at jysk har fått egen nettbutikk? Praktisk for dere som kanskje ikke har en butikk i nærheten.. og veldig fint når man vil sjekke priser på varer og sammeligne litt :)

Kurven jeg skal bruke fra Jysk :)

Ja, de tidligere åra har jeg hengt opp 48 gaver og slitt med å få det til å se pent ut.. Bortsett fra det året vi leide hus, for da hadde jeg en perfekt IKEAstang på veggen som jeg bare knøt alle gavene fast i.. Her vil jeg ikke skru masse hull i de nye veggene bare for å la en kalender henge oppe i 24 dager liksom...


Noen som vet hva jeg kan gjøre med flekken jeg har fått på skiferen? Aner ikke hva som har blitt søla der, for det er fra før vi tok over huset.. men det er liksom en "bleka" flekk i steinen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Og for dere som lurer... jeg og ungene tøyser alltid så dette er normal moro hos oss.. hehe.. Og ungene får en normal pakkekalender med både fornuftige, morsomme og gode pakker :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for gode ord. Du skriver alltid så morsomt;) Klart mannen må ut å hente trær for
    meg om det er det jeg ber om...jeg har da lært
    han godt opp;) hihi...
    Så flink du er som er ferdig med kalenderen alt:)
    Jeg har nok med dåpen for tida... men når den er over så har jeg jo en uke fram til 1.
    Jeg hadde sånn brodert kalender da jeg var liten og nå er mamma ferdig med å brodere en sånn til lykkeliten også:) Koselig...

    Nyt fredagen og hele helga;)
    Godt dere er friske igjen:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...