7. november 2012

NIBs novemberutfordring: KOS

I absolutt siste liten kaster jeg meg på NIBs novemberutfordring. Så mange koselige bidrag! Håper mitt bidrag også kan gjøre at du vil krype opp i sofakroken med en god bok og en kopp te og vente på at førjulstria plutselig kommer over oss.. Her er mitt bidrag:

KOS


Finne frem den gamle utelykta som har stått ute i vær og vind, tenne levende lys og lage kranser av tyttebærlyng. Denne kransen har jeg høstet og laget i lag med barna.



Finne frem godblader og finne masse inspirasjon. Spise peppernøtter og nyte god deilig høst-te.


November er en flott måned. Man savner sommeren og tviholder litt på siste rest før man finner frem julestemningen som kommer i desember. Det er forventninger, kaldenderpakketid, tekos og stemningsfulle kvelder med levende lys og fyr i peisen..


Andre flotte bidrag finner du her på de nye flotte sidene til NIB: KOS

1 kommentar:

  1. Hei
    Så fint bidrag med mange flotte bilder!
    Likte kransen du og barna har laget. Flott tips! Har bare laget kranser av bartrær før, men dette så også lekkert ut, og drysser kanskje ikke fullt så mye?

    Tusen takk for fin kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje
    PS: stikk gjerne innom giveawayen min. Stor sjanse for å vinne lekre øreringer på søndag, ikke så mange som har meldt seg på ennå:)))

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...