21. april 2011

Da er påsken kommet i hus!

Da er påsken handlet inn og jeg holder på å pynte litt. Har kjøpt inn mange gule kubbelys og stearinlys. Men glemte jo selvfølgelig servietter og gule telys.

Mens jeg svinger meg videre med vaskefilla deler jeg en liten bit av min påske ;)

 Trollhassel pyntet med påskefjær. Malte påskeegg ligger i skåler og høna er på plass!
 Gule lys i alle fasonger er aldri feil. Jeg pleier også å pynte med tomme gamle påskeegg :) 

 Påskeliljer!
 Sønnen min har laget pynt til meg :) Søøøøt :) 

 Min bjørkefiken blir verdt år pyntet med egg :) Tenk at den planta der har jammen blitt snart 10 år gammel. Syntes ikke den har vokst noe, men den er en av de plantene jeg har klart å holde liv i lengst :)

 Yellow candles ;)



GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...