26. april 2011

Jysk Tvbenk ble lekkert entrèmøbel


Vi hadde store problemer med oppbevaring av votter og luer i gangen. Vi har en lang smal entre og hadde en stor tom vegg som vi liksom ikke hadde plass til noen ting på. Men da storebror i huset arvet min gamle seksjon og tvbenken fra jysk skulle ut, fant vi ut at den passet akkurat i gangen :) Jeg skal kjøpe noen nye kurver slik at alle de 4 hyllene får like kurver. Så har jeg noen lamper i kjelleren jeg tenker å flytte opp for å ha på hver side av speilet. Da blir det nok fint tenker jeg :)

Så dette skal også på plass:

Kristin vegglampe fra Skeidar.no

4 slike kurver fra Jysk.no

Da blir det nok fint tenker jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...