15. desember 2011

Julenøtter og shabby hunk!

Endelig juleferie! Nå er det bare noen få dager igjen til jul! I dag har vi kjøpt inn en del av det vi trenger til jul og julerengjøringen er i gang fro fullt :) Sakte men sikkert forandrer hjemmet seg til å stråle av jul :)



 I kveld skal ungene lage marsipankuler som vi skal fylle på flotte norgesglass! Moxamannen og jeg bestemte oss for å ikke bruke tid på baking i år, så vi har kjøpt julebaksten gjennom skolen til ungene. I tillegg endte vi opp med ALTFOR mye godis. Men det rekker vel å bli spist opp før det blir dårlig uansett.. ;) (nyttårsforsettet i år blir å passe vekta...!)


Jeg tror Moxamannen for alvor er på vei til å bli en shabby hunk! I går kom han hjem med 3 hvite søte isbjørner som vi kunne pynte med på avlastningsbordet sammen med den nye lampen..  Og i tillegg hadde han kjøpt 2 rådyr som er laget i bark som han syntes var dritlekre! Så i morgen skal vi lete etter lerkegreiner og lage en liten kreasjon i entren.. Skal knipse bilder i morgen i dagslys.. er lettere sjokkert om dagen.. På en positiv måte selvfølgelig ;)



Ellers knasker vi innpå med julenøtter og lager julegløgg med stor iver.. Godt vettu!

Må også vise frem ungenes MacDonalds leke som jeg har stjålet for å pynte med i tallerkenhylla på kjøkkenet!!!!


Jeg begynner kanskje å gå litt langt når jeg til og med stjeler mac'ern leker til interiøret.. hehe..


1 kommentar:

  1. Koselige bilder,en deilig tid dette. :))
    Men du må da ikke stjele lekene til barna,hihihi.
    Ha en fin 4 Søndag i advent.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...