10. desember 2011

Tentamen og juleforberedelser..

Ja, nå skulle jeg egentlig sittet med nesa begravd i skolebøkene. Til uka er det 2 store tentamener jeg skal ta. Mandag er det helsefremmende, yrkesutøvlese, digital diktering og kommunikasjon og til onsdagen er det labratorie, smittevern og skiftestue.. MYE som skal sitte.. men det går nok bra :)

For å roe nervene måtte jeg ta en liten bloggpause :) 

I gangen har jeg pynta en trollhasselgrein med noen søte hjerter, som egentlig er gaveetiketter fra Notabene.. men pytt pytt.. de var så fine så!

Glassenglene er på plass i hylla. I bakgrunnen er det steiner og skjell fra Kroatia og Marokko. Ferieminner på norgesglass er noe av det flotteste jeg vet om :)

Ukas kjøp ble dette hjertet fra Nille til 69 kr (pluss 2 andre hjerter som jeg hengte på vitrineskapet til 30 kroner stykk.. Hysj!!.. Moxamannen tror dem er fra ifjor..)

 
 Nå om dagen er jeg virkelig et rotehode.. Student, mamma til 3 skolegutter, hund med løpetid, julestri, oppussing, bilkjøp, storm, enda mer julestri og oppi her skal jeg att på til være husmor, kjæreste og datter og alt det der.. og da spør jeg: Når har jeg tid til meg selv?? Jeg har derfor bestemt at når jeg går til juleferie skal jeg først rydde skikkelig og ta en ordentlig husvask, pynte til jul OGSÅ skal jeg lage meg en stor kjele med rødvinsgløgg, fyre opp i peisen og bare ligge dagesvis på sofaen og kose meg! ( I alle fall i mellom julegaveshopping og innpakking... hehe)


Jeg har i alle fall fått ommøblert gangen i helgen da :) Det var på tide! Gangen var nemmelig helt kaos. Stornissen er på plass borti kroken og snømann som har vært med oss i alle år har i år gått av med pensjon og får sitte på stolen i gangen.. Snømann hadde nemmelig musikk i seg og danset til og med.. Men.. nå har han altså gått av med pensjon ;) 

DA, skal jeg kaste meg tilbake til skolebøkene :) 
God helg folkens!







1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...