22. desember 2011

Ufrivillig nytt utseende

Skulle bare se på noe i det nye blogger grensesnittet... og BOOM så var den gamle bloggen min borte. I desperate forsøk på å prøve å ro den i land igjen endte jeg opp med å måtte gjøre alt på nytt. Så da ble alt hvitt, så får jeg se om jeg finner ut hvordan jeg lager sånne fine bilder i toppen i romjulen..


Ble ganske lei meg faktisk... var liksom blitt litt glad i bloggen min slik som den var... MEN.. kanskje den blir fin igjen med litt knoting i romjula og :)



I morgen er det lille julaften.. dagen før dagen :) Gleder meg veldig, selv om det ikke er den helt store julefølelsen i år :)


Dette ble et kort innlegg, men ble rett og slett sur når bloggen kollapset ;)

Ha en flott julefeiring alle sammen!

1 kommentar:

  1. Ønsker deg en god jul sammen med familie og venner og et godt nyttår! Juleklem fra Stinemor:-)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...