7. juni 2012

Toalett før/etter og ferieuflaks..

I morgen er det den første av 2 eksamenener. Tverrfaglig skriflig del skal på bordet i morgen. Føler meg forberedt og klar :) Til tirsdagen er det muntlig/praktisk.. den er det værre med. Labratoriedelen har jeg inne, men skiftestue har jeg ikke fått øva så mye på.. og det stresser meg. Men jeg har det teoretiske på plass og håper at en klønete oppdekking kan gå god ved at jeg prater meg til en pluss i margen ;)

ETTER oppussing


Maltaturen var en flott tur til tross for mye vind, lavetemperaturer og et hotell som var et rent mareritt. På bursdagen min fikk mannen min nok og fikk oss flyttet over på et bedre hotell og dermed var ferien reddet! MEN første dagen på ferie fikk vi jo telefonen som alle huseiere drømmer om. "Det er en vannlekkasje i huset deres og brannvesenet har vært der for å stenge vannet samt suge opp vann som lå utover gulvet... " Feriestemningen sank ned til et minimum etter en slik telefon!

FØR oppussing


Vel hjemme er heldigvis ikke alt så ille som vi først trodde, men det flotte badet vi endelig er ferdig med må altså rives. Vannlekkasjen har gått fra leiligheten i andre etasje, rent ned i 1 etasje og videre ned i kjelleren. Der vannet har gjort mest skade er gulvet i  leiligheten oppe, samt taket og ene veggen i 1 etasje. Der vannet har rent ned i kjelleren er det heldigvis bare mur.. så det tørker jo av seg selv!

Så som dere forstår har vi hatt nok å ta tak i her hjemme.. Men til uka skal jeg poste masse flotte Malta bilder og vise dere skrekkbilder fra vannlekkasjen! Nå står lesing på planen frem til tirsdag.

Godnyhet: Jeg har fått jobb på sykehuset i 4 uker i sommer. Egentlig skulle jeg bare ha 2, men under møtet bestemte de seg for å bruke meg et par uker til :) Jeg har glad til.. kanskje vi får råd til en liten ferie til høsten UTEN bekymringer ;) Jeg har jo søkt høgskole og vil studere videre.. men om jeg ikke får plass blir det å stelle seg i kø på adecco og ta det jeg kan få et år, mens jeg fortsetter å søke plass på høgskolen.. studere videre SKAL jeg nemmelig :)


1 kommentar:

  1. Uff og uff dere har hatt mye uflaks på kort tid...
    Håper alt ordner seg til det beste og at dere får en super ferietur til høsten!! :-)
    Masse,masse lykke til med eksamener,gode lesedager til deg,klm ingrid l

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...