31. mai 2011

Har sommeren kommet til deg??

Nå snudde brått gradestokken her! Plutselig hadde vi 20 grader i skyggen her! Nå håper jeg virkelig sommeren har kommet for å bli. Etter en så lang og hard vinter fortjener vi en skikkelig sommer.

Jeg holder på med mye rart om dagen. Vi pusser båt, bygger veranda, jeg holder på med noen småprosjekt som dere skal få se senere (gamle stoler og IKEA settekasser som får nytt utseende :) )
I tillegg har jeg skolegreiene jeg styrer med og det er mye inn og ut på legekontor og sykehus. Jeg har ikke helt helsa med meg, men nå håper jeg at ny fastlege kan gjøre susen :) Han virket i alle fall alletiders!


Prismekronen min som henger over spisestuen :)

Vi var i Sverige her forleden dag, og da kom jeg over disse flotte solbrillene til bare 14 kroner paret!! Sikkert ikke god kvalitet, men skitt au til såpass lite penger!



Selv om det er varmt og deilig ute er ikke solen helt fremme enda.. Men i morgen skulle den visst komme. Så da håper jeg at jeg får brukt solbrillene mine og kosa meg ute i sommerværet!

Ha en god dag videre alle sammen!

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...