17. mars 2012

Kall en spade for en spade

Inne på bloggen til Fru Andersen fortalte hun så fint om bilskiltet som kom innendørs i hånden på et par søte barnehender. Da kom jeg på spaden min.. så da blir det jo litt bilder da vet dere ;)


Denne spaden lå råtten og forlatt bak komposten vår.. og denne fant minstemann.. Denne ble tatt med hjem til mor.. full av jord og masse små snegler.. Jeg tok med spaden i dusjen og vasket den godt med zalo og alskens vaskemidler.. og jo visst.. det ble jo en sjarmerende liten sak :)


Denne har nå hengt på en hvit knagg siden den kom i hus, og der skal den få lov til å henge også.

Ha en god helg alle sammen  og husk give awayen som foregår her inne.. link oppi hjørnet ;)

1 kommentar:

  1. Det er det jeg sier, det er utrolig hva litt malin (ikke i dette tilfelle da) og kjærlighet kan gjøre med ting, de våkter til liv igjen :) Jeg bare ELSKER slke ting som får nytt liv igjen :))

    Klem Tonje

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...