3. mars 2012

Lampeshopping

Hjemmet mitt er overhodet ikke bloggbart om dagen, vi har slitt med sykdom, Moxamannen har fått ny jobb, oppussingen er ikke helt ferdig og alt har liksom bare ikke blitt slik vi tenkte.. Når heimen får en omgang med skurebøtta skal jeg ta bilder i fleng, for nå begynner det å bli mye å blogge om :)

Denne flotte lampen i krom vet jeg ikke helt hvor skal stå enda, men den var bare sååå lekker. Ungene på 6 og 8 ville til og med ha en slik!


Disse billige lampene på Skeidar kosta bare 70 kroner på tilbud! Det er jo rett og slett gratis lamper! fine var dem og.. 2 slike kom på plass i vinduet i spisestua..
Jakter fortsatt på en pen taklampe til å ha over spisestua og over sofakroken.. men jeg og Moxamannen deler ikke helt de samme idèene der.. og her i huset har vi en regel.. enten er vi enig, ellers blir det ingenting.. (ofte ender det da med ingenting... men vi bevarer i alle fall husfreden på denne måten).. må faktisk si at det holder med å være nesten enig inne i mellom og... og noen ganger glemmer jeg meg bort å tar avgjørelser helt på egenhånd.. (makan altså...)


Husk min give away da dere! 
Nydelig ekslusiv te fra Harney & Sons i hovedpremie! 
Link ligger oppi hjørnet her ;)

3 kommentarer:

  1. Tøffe lamper!! Gøy når det er BILLIG!! ;-)
    Jakter på lamper jeg og...eller sparer heter det vel!!?
    God lørdag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Så fine lamper:):)

    Du jeg hadde fri på fredag jeg,
    så da var jeg ikke på sykehuset...
    men om det var en av de andre dagene
    forrige uke, så er det mye mulig jeg
    var foran kaffemaskinen på Narvesen;)
    Kan ikke si jeg husker å ha sett deg,
    men så har jeg jo bare sett et bilde av
    deg også, så mulig jeg ikke har kjent deg igjen;)

    Gleder meg til fredag:)

    Klem Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var på onsdag, ikke på fredag...
      Ganske sikker på at det var deg ;)
      hehe.. Men så lenge du ikke så meg og tenkte at jeg var en uhøflig drittblogger så er jo saken grei ;)

      Klem Monica

      Slett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...