20. juni 2011

For fin til å brukes?

I dag har det vært opphold og pent vær! Endelig! Så i dag har jeg fått vaska klær, klippa gress og luka ugress i det som en gang i tiden skal se ut som blomsterbed.. Selvfølgelig glemte jeg å ta på meg hansker så nå sitter jeg her med sprukne stygge negler... men men... litt kaffeskrubb, håndkrem og litt neglelakk så blir det vel bra igjen.

Vil vise dere bilder i dag av den nydelige duken vi fikk til jul av moxamannens bestemor. Svigermor sier vi må spare den til bryllupet.. men jeg syntes det er synd at en så flott duk bare skal ligge i en skuff. Hva gjør dere med fine duker? Bruker dere dem bare til fine anledninger eller får de pryde spisestuen i ny og ne?? 




Duken har så nydelig, sommerlige broderier! Det følger også med 12 servietter med samme brodering. Men duken er dessverre ikke stor nok til 12 når jeg slår ut bordet, det syntes jeg er veldig leit.. men men.. jeg har i alle fall 12 fine stoffservietter og en flott duk!




 Lyskrukkene her fant jeg til 10 kroner pr stk på en bruktforretning i byen. De er de peneste telysglassene jeg vet om.

Nå er det å putte ungene i seng og lene meg tilbake i armskroken til moxamannen og nyte kvelden... 

PS: Tusen takk for alle kommentarer og velkommen til nye følgere!!

1 kommentar:

  1. Hihi...ja det var ikke kun du som fikk sjokk;) Godt dere ikke ringte barnevernet da, og at det kun var et mareritt, selvom jeg hater mareritt:P

    Men jeg kom meg gjennom den dagen også, og er veldig spent på bildene:):)

    Ser du er helsesekretær? det er jeg også;)

    Nydelig duk det var, elsker den gamle stilen;) men det vet du vel;)

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...