6. juni 2011

Gleder meg til kjøkkenet mitt blir ferdig..

Mens jeg sitter her og venter og håper på et tordenvær tenkte jeg å vise dere min spiseplass på kjøkkenet. Er ikke ferdig med å pusse opp kjøkkenet enda, men til høsten blir det i alle fall ny benkeplate, maling av skapdører også blir det antagelig en liten skillevegg inn til kjøkkenet samt fliser på gulvet. DET gleder jeg meg til!

Lammeskinn fra Skeidar, puter fra HM og slagbenk som er arvet fra svigermor som vi har fått malet hvitt! De blå og hvitstripete putene som skimtes i bunn er fra Hansen & Dysvik.
Taklampen er fra IKEA, hadde en lysekrone her før, og den skal på plass igjen helt klart! Syntes IKEA lampen bare er i veien. Den egner seg nok best over en kjøkkenøy eller noe..  Her ser dere også at det mangler lister og kjøkkenskapene er helt grusomme i noe gulaktig greier.. Er helt forferdelig! Her skal det legges panel hele veien rundt, de blå flisene er ikke noe pene og skal derfor bort. Vi har planlagt og støpe kjøkkenbenk i betong og lakke denne flere ganger med gulvlakk.  Kjøkkenskapene skal vi spraylakke i en farge som heter LUN.

Ikke akkurat spisekroken fra den mest ryddige dagen, men det er et ærlig bilde med hvordan det vanligvis ser ut der. Eller som min sønn på 7 år sa her en dag da han gikk rundt med videokamera.. ; Her, Her pleier det noen ganger å være ryddig! hehe!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...