7. juni 2011

Nye blonder og et flott smykkestativ til skattene mine!

Stoff og stil er jammen tingen! Bestilte stoff til de nye båtputene og da måtte jeg jo kjøpe med noen blonder samtidig. Så nå gjelder det å finne ting jeg kan dekorere! Se så flotte båndene er!





Var en tur på sykehuset i dag, og da jeg hadde litt dødtid etterpå dro jeg innom Nille en tur. Og der fant jeg dette flotte smykkestativet!





Da skal jeg bruke resten av kvelden på å kose meg med litt te og finne ut den perfekte plassen for smykkestativet mitt og finne inspirasjon til hva jeg kan bruke blondene mine til :)

Ha en fortsatt flott tirsdagskveld!


...

8 kommentarer:

  1. God kveld Monica ! :)

    Jeg virkelig elsker blonder, og de du har kjøpt deg var kjempefine. ♥ Vi var så heldige å få en stoff og stil butikk like ved oss for en tid tilbake. Man kan gå litt amok der inne altså, hihi... ;) Likte godt smykkestativet ditt også, man kan finne mye fint på Nille. ♥

    Tusen takk for for din søte hilsen, setter stor pris på dine ord. ♥

    Ønsker deg og dine en super pinsehelg videre ! :)

    Klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  2. Takk for en hyggelig hilsen <3 Du er jammen heldig som har stoff og stil i nærheten av deg! Tror jammen jeg må ta meg en biltur en dag og se og føle stoff og stil med egne øyne. Men da må jeg vente på feriepenger/skattepenger som er like om hjørnet!

    SvarSlett
  3. Heisann:) dumpet innom bloggen din og er utrolg glad for det, har koset meg er nå:) er så mange fine blogger , men ikke lett å komme over alle:) kjempekoselig kjøkkenkrok med slagbenk du har:) ønsker deg en videre in pinse:) er spent på hva du tryller frem med blondene:) klem monica

    SvarSlett
  4. Så flott at du har fått ordna deg stoff til båtputene da:):) og klart du må ha noen blonder også:) De finner du nok en fin plass til:)

    Vi skal ha et lite bloggtreff på brygga 1. juli. Koselig om du blir med?:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Hei, TAkk for koselig hilsen. Gratulerer med nydelige blonder og smykkestativ. sommerklem Siv

    SvarSlett
  6. Nå har jeg kikket litt rundt her inne og hos deg. Kjempekoselig blogg du har.

    Må jo også takke for en kjempekoselig hilsen inne hos meg :)

    Ha en flott 2. pinsedag!

    SvarSlett
  7. ...Nydelig bilder da
    Skikkelig go'stemning :)

    Takker for titten, fant deg inne hos LykkeLise ;)

    Kose deg på denne "søndags mandagen"

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for masse fine ord :) Så flotte og fine blogger dere alle har, koselig å bli kjent med nye bloggere :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...