9. januar 2012

Mitt beste interiørbilde - Fotokonkurranse

Jeg driver egentlig å pusser opp kjøkken og er full av maling.. Men så kom jeg over denne spennende konkurransen mens jeg tok en liten pause.. Maias lille verden deler i samarbeid med Nikon Norge  bort ett splitter nytt Nikon D5100 og ett stk Nikon CoolpixAW100.


TEATIME

Dette er mitt bidrag i mitt beste interiørbilde. Jeg har et eldre speilreflekskamera som jeg ikke helt har lært meg enda.. Men med dette bildet klarte jeg å få fanget akkurat det jeg var ute etter :)


Fotokonkurransen finner du her: Fabelaktig - Maias lille verden

Så i og med at jeg viser disse nydelige koppene, kan jeg jo vise resten av bildeserien også i et bilderas :)












Da skal jeg ta en pust i bakken, kaste meg i dusjen og nyte kvelden før jeg skal til med skolebøkene :)


2 kommentarer:

  1. WOW,herlige kopper. :) Jeg spør forsiktig... hvor har du kjøpt de? Masse lykke til.
    Klem M

    SvarSlett
  2. Nydelige kopper, og flott bidrag:)
    Hverdagsbildene er de fineste syns jeg:):)

    Tusen takk for god bedring ord hos meg, d setter jeg pris på:)
    Fortsatt like vondt, og de finner ikke ut hva d er...bærer til legen imorra igjen:(
    Lei lei lei...

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...