2. januar 2012

Nyttårsbordet

Vi hadde en stille og rolig nyttårsfeiring hjemme. Moxamannen hadde handlet fyrverkeri for nesten 2000kr, ungene var pyntet i skjorte... og jeg.... jeg vaska hele dagen! hehe!! Etter sykdom i jula var det nemmelig meget lite som var gjort med støvklut og kosteskaft... så, for å komme inn i det nye året med stil måtte jeg rett og slett trå til litt :)



Til middag hadde vi skinkestek, medisterkaker, julepølser, rosenkål og masse annet tilbehør.


Bordet er dekket med tinnglass Herregaards design glassene er kjøpt hos gullsmed Kyrre Berg, Silje hardangerbestikk og tallerkener fra Skeidar. Jeg samler på white pearl middagsservise, men har ennå ikke fått samlet så jeg kan dekke til familien med det. Kaffeserviset Grey Pearl har jeg derimot til 6 personer nå..


Dessertbordet var dekket med Silje hardagerbestikk, komet skåler og glass fra skeidar. Syntes de skålene fra komet er så utrolig lekre! Og tenk de kostet bare 25 kr pr stk :)

Nå skal jeg svinge meg litt rundt med støvsugeren før jeg rydder litt.. her er det nemmelig en hund som har kosa seg foran peisen i jula.. noe som ikke var særlig lurt. Nå er stua nemmelig en salig blanding av barnåler og hundepels!

Da ønsker jeg 2012 velkommen, så får vi håpe at dommedagsprofetiene kun innebærer at den gamle sofaen min åker på dynga! ;)

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...