12. januar 2012

Nye gardiner på vei :)


Er ikke så ofte jeg pløyer igjennom nettbutikken til sparkjøp.. men i jakten på noen tykkere gardiner til stua som samtidig var enkle, litt shabby og hvite var det mye DYRT rundt omkring.. Og som student er det ikke budsjett for store utskeielser om dagen. Men disse gardinene var på salg og kostet bare 100kr pr høyde! Og det kan jeg leve med :) Kjøpte med et par putetrekk og gardiner i samme serie..  :)


Da skal jeg vende tilbake til malekostene igjen.. blir dårlig med innlegg om dagen, men jeg er på skolen, har lekser, har unger, bikkje, katt og en mann som også trenger litt tid om dagen.. Phuh... Hvor ble det av de ekstra timene i døgnet som jeg ønsket meg til jul?

Kommer sterkere tilbake når kjøkkenet er ferdig :)

PS: Er det forresten noen i Østfold som har en spisestue til salgs? Ble brått uten spisestue, da svigermor plutselig skulle ha spisestuen vi trodde vi hadde fått.. hehe.. Er også på utkikk etter sjenk, skap og ektorp sofaer ;) (Har en hel kjellerstue og innrede ;) Kan gjerne hente i Oslo også om prisen er god.. gjerne oppussingsobjekt da jeg er glad i en sving med pussemaskin og malekost :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...